Visum binnen - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu Visum binnen - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu

Visum binnen

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

14 April 2009 | Nederland, Basse

Donderdag 9 april heb ik mijn nieuwe paspoort afgehaald en hiermee ben ik direct mijn visum aan gaan vragen op internet. Paar uur later had ik al een bevestigingsmailtje met daarin het heuglijke bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd! Vrijdag kreeg ik mijn aanvraag terug waarin mijn optie stond voor de groepsvlucht van 1 september. Na dit na te kijken op zo'n speciale site blijkt dat ik om 7.20 uur vertrek vanaf schiphol naar Heathrow. Van daar naar Hongkong en Sydney. Woensdag avond 19.00 uur lokale tijd kom ik ongeveer aan daar. Dan is het 10 uur Nederlandse tijd. :) dus het is ff vliegen. De infobijeenkomst die ik 18 april zou hebben heb ik inmiddels geannuleerd. Nu heb ik deze op 27 juni. Deze dag wordt er ook aansluitend een 'reisgenotenbijeenkomst' georganiseerd voor de reis van 1 september, zodat je deze mensen al een beetje kunt leren kennen.

Wanneer ik mijn ticket definitief heb gemaakt zal ik het kenbaar maken op deze site. Ook zal ik nog ff op zoek naar een site waar ik mijn foto's op kan zetten straks, maar zover is't nog niet.

Kallum!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 64974

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 23 Mei 2010

Op stap naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: