Herkansde tentamens - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu Herkansde tentamens - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu

Herkansde tentamens

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 April 2009 | Nederland, Basse

Hallo!

Twee weken geleden heb ik 2 tentamens gemaakt om 1 vak te herkansen die ik nog niet had gehaald. Heb beide terug.
Het nieuwe vak wat voor het originele vak in de plaats is gekomen heb ik met een 7,7 gehaald. Het originele vak heb ik gehaald met een 6,3.

Dus nu rest mij alleen nog het afstuderen :)

Groeten!

  • 15 April 2009 - 09:09

    Arjan:

    Klasse,

    Dat heb je netjes gedaan. Heb je die zorg niet meer. Kun je mooi 7 weken vakantie vieren in de zomervakantie..........

    Groeten

  • 15 April 2009 - 16:59

    Erwin Kok:

    Bolle!

  • 16 April 2009 - 18:44

    Joop:

    Straks maar km vreten
    on the road

  • 04 Juni 2009 - 11:00

    Ria Scholten:

    Leuke site!
    Kende het niet.
    'k Zal zeker op de hoogte blijven van je wereldreis. 'k Ben hartstikke jaloers op je.
    Succes met je verdere voorbereidingen. Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 64921

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 23 Mei 2010

Op stap naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: