Update' je - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu Update' je - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu

Update' je

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

04 Juni 2009 | Nederland, Basse

Hoi mensen!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik er wat op heb gezet. Nu is het natuurlijk ook nog lang niet zover (zoals links te zien nog 89 dagen) maar er is wel weer wat meer bekend over hoe en wat.

Ik heb contact gehad met een Australische, Jacinta. Zij is een jaar in Steenwijkerwold geweest om te studeren. Nu is zij inmiddels al 1 1/2 jaar weer terug in Australië. In ieder geval, haar ouders hebben een boerderij tussen Brisbane en Cairns (aan de oostkust) en ik kan daar werken vanaf september tot december. Het is inmiddels al zo goed als rond en ik vind het mooi dat ze me daar willen ontvangen!

De plannen zijn dus vooralsnog als volgt:
1 sept 8:30 vertrek Schiphol en vliegen naar Sydney via Heathrow
2 sept 19:00 plaatselijke tijd (11 uur NL tijd) aankomst Sydney
6 sept vanaf Sydney naar Tamworth voor de 5-daagse cowboy cursus :-D met trein of bus
11 sept van Tamworth naar Brisbane denk ik (woont Jacinta op kamers). Dan na het weekend met auto (huren) of bus/trein (14 uur ong.) naar Jacinta haar ouders om te werken tot november/december.

Dan wil ik graag via de oostkust naar beneden (met bus of auto, maar miss ook wel met vliegtuig, nog geen id) naar Melbourne, via Sydney.

Dan dus nog even bekijken hoe en wat en wil eigenlijk eind december in Melbourne zijn. Hier Kerst, Oud en Nieuw vieren. Dan begin januari van hier naar Tasmanië eiland (met boot denk ik) en vervolgens Nieuw-Zeeland 2 maandjes.

Waarschijnlijk half maart terug naar Australie, Perth(west-Australië) vanaf Nieuw-Zeeland. Dan wil ik denk ik auto huren/kopen ofzo. Maar dat zie ik dan wel weer.

Het lijkt er nu op dat ik dan rond 12 juli vanaf Sydney naar Bali vlieg. Daar ongeveer 10 dagen blijven. Dan zelf zorgen voor vervoer naar Bangkok en vanaf daar vlieg ik rond 22 juli terug naar Amsterdam.

Lijkt dat ik al aardig wat gepland heb, maar zo heb ik in ieder geval een plan. KAN er natuurlijk altijd van afwijken. De foto's moet ik nog ff bekijken hoe ik dat ga doen. Denk wel gewoon via deze site. Anders komt de andere locatie (site) hier wel op te staan.

Eerst nog mijn afstudeerstage afronden. Nog een weekje namelijk (als't goed is) en dan lekker vakantie vieren.

Leuk dat er al steeds meer mensen opgeven in de mailinglist trouwens! Je kunt dit doen door links in de balk je mail adres in te vullen bij 'BLIJF OP DE HOOGTE'.

Nou, de groeten dan maar en tot de volgende berichtgeving!

  • 04 Juni 2009 - 17:17

    Sandra:

    Ziet er goed uit hoor!
    Nu kun je al genieten van alle voorbereidingen...

    Heel veel suc6 nog met de laatste loodjes van school.

    xxx Sandra

  • 05 Juni 2009 - 14:46

    Mirjan:

    Heej Dennis,
    wat super dat je dit gaat doen! Leuk om zo ook je voorbereidingen te volgen.. Moet je nog veel voorbereiden voor je reis?
    Heel veel suc6 met de laatste dingen voor school. Liefs Xx Mir

  • 05 Juni 2009 - 18:31

    Laurens:

    Hallo Dennis,
    Ria had zich aangemeld op je site en zie hem net voor het eerst; ziet er top uit en aan je voorbereidingen zal het niet liggen, zo te zien. We zullen je gaan volgen.
    Laurens en Ria

  • 09 Juni 2009 - 12:16

    Jacinta:

    Klinkt echt SUPER Dennis! Maar ik woon in een huis joh!!!! hahah lachen. Ik heb er echt zin in om je weer te zien en alles van dit mooie land je laten zien. Mijn ouders zijn nog op vakantie. Sucess met je presentatie. Ik spreek je snel weer! kus

  • 01 Juli 2009 - 15:15

    Judith:

    Hoi Dennis,

    Heel erg leuk je website! Ik hou hem in de gaten. Succes met de laatste voorbereidingen!

    groetjes Judith

  • 17 Augustus 2009 - 12:08

    Mariska:

    Hey toekomstige reisgenoot!

    Ben je al helemaal klaar voor de reis?! Je hebt globaal al mooie plannen gemaakt!

    Groetjes Mariska (vertrek ook 1 sep met de groepsvlucht)

  • 26 Augustus 2009 - 18:20

    Janetta:

    Hallo Dennis, was een beetje nieuwsgierig, maar je reis ziet er geweldig uit! De laatste loodjes hier thuis, erg veel succes!! En ik hou je website in de gaten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 64931

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 23 Mei 2010

Op stap naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: