Een vrienden 'streek' - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu Een vrienden 'streek' - Reisverslag uit Basse, Nederland van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu

Een vrienden 'streek'

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

27 Augustus 2009 | Nederland, Basse

Goeiedag allemaal! Hier het, voorlopig, laatste berichtje vanuit het nog heerlijke Basse :-)

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen..afgelopen week was ik nog heerlijk aan het trucken, toen de tijd daar was om maar ergens te gaan eten. Ik stopte bij Grave bij een Truckstop en begon aan een heerlijk gevulde kippensoep. Toen ging de telefoon. Erwin belde, hij had zin om weer eens lekker een terrasje te pakken (zoals we wel eens vaker doen met z'n twee) en we spraken af voor zaterdags (22e). Keuze tussen Groningen en Meppel, maar na even wikken en wegen heb ik vrijdag toch de knoop doorgehakt en zijn we zaterdag naar meppel toe getreint. Zaten heerlijk bij één of andere stamkroeg de Casteleyn naar mensen te kijken en nuttigden het 1e biertje. Een zgnd ICE COLD. Op gegeven moment Martijn Lems d'r bie die alleen wat boodschapjes kwam doen, maar die kon de verleiding van't bier niet weerstaan dus zo geschiedde. Vervolgens zijn we, zo schaakinteresserend wij ook zijn natuurlijk bij Oasis op het terras gaan zitten. Hier vond dus een schaakkampioenschap plaats.....snel weg dus en op weg naar de beurs. The place to be um people tuh watchen. Erwin had Martijn nog niet weten weg te werken ;-), dus zaten we nog heerlijk met z'n drieën te nippen.

Telefoon
Wanneer je lekker op een terrasje zit te bakken moet je zo nu en dan ook wat kwijt. Onderweg naar de afdaling in de beurs (wc trap af) kreeg ik telefoon. Moeders...of ik thuis wilde komen, kreeg visite en degene wilde me absoluut nog even 'goeie' zeggen. Zoals menigeen weet kan ik nogal moeilijk tegen wijzigingen op't laatste moment dus ik was (licht uitgedrukt) niet erg vrolijk. Maar toch, 'gevoelig' als ik ben, erwin op de hoogte gesteld dat ik naar huis moest en toch ook maar ging. Hij zeurde een beetje na, zoals ieder dat van'm kent en we zijn maar gaan eten bij Senór van de Argentina. Heerlijke spare ribs gegeten natuurlijk en op naar de trein van 21:07 of was't nou 21:09 ERWIN!! Bleek achteraf dus 21:07 te zijn toen wij er om 21:09 uur stonden. We moesten ong voor half 11 thuis zijn, anders was de visite alweer vut. Dussss, Erwin smst met Johnny en Johnny haalt ons op. Ik chagrijnig en zeuren dat we de fietsen nog bij't station op moesten halen...nee, Johnny rijdt de afslag voorbij. Het was me ook allemaal wel best, dus reageerde verder niet. Eenmaal op Basserveld..de auto van Arjan stond er ook...hmm zal ook wel bij de visite willen zijn. Draaien de oprit op, k'zeg: 'Wat doen die fietsen hier?' Nog een btje slaperig kom ik erachter dus dat ik de hele dag door een schijnheil de gek ben aangestoken. Er stond iets van 80 man in de achtertuin bier te drinken en mij op te wachten. Ik reageerde een beetje als ..................................................................................................................................................45 minuten later was ik weer een btje bijgekomen en kwam ik erachter dat het toch echt geweldig was dat er zoveel mensen komen om bier te drinken bij mij in de tuin :-) Nee, serieus, vond het echt super. Had het totaal niet verwacht, da's achteraf HELEMAAL GEWELDIG. Vandaar ook allemaal erg bedankt voor de leuke en gezellige avond en ik ben nu eigenlijk wel verplicht een soort zelfde feestje te geven volgend jaar wanneer ik terug kom.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellig avond met in het bijzonder Erwin, Gerben, Johnny & Nicole, Arjan, Pa & Ma en Marco K die het allemaal mogelijk hebben gemaakt.

De mazzel!

  • 27 Augustus 2009 - 18:54

    Judith & Andries:

    Hoi Dennis,

    Dat klinkt als een fantastisch afscheidsfeest! Heel erg veel plezier op reis en we zijn benieuwd naar je verhalen en avonturen!

    Groetjes Judith & Andries

  • 27 Augustus 2009 - 20:03

    Marcella:

    was mooi he :)


  • 27 Augustus 2009 - 20:41

    Rick:

    Hey Dennis,

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

    Daarom wil ik je nogmaals, dit keer vanuit Finland, een geweldige tijd toewensen!

    Rick

  • 28 Augustus 2009 - 13:04

    Nicole:

    He he eindelijk horen we weer eens wat, maar het feestje, daar houden we je aan :P! Mooi dat het zo geslaagd was! Groetjes

  • 28 Augustus 2009 - 15:17

    Laurens En Ria:

    Ha die Dennis!

    Klinkt als érg gezellig! Zal je vast niet missen daar aan de andere kant van de wereld, die alcoholisten hier in NL!
    Is nu echt aftellen geblazen.... Geniet nog even lekker hier!
    Laurens & Ria

  • 28 Augustus 2009 - 18:51

    Mirjan:

    Heej Dennis!
    Super dat er een mooi feestje voor je was geregeld! :D
    Ik wil je heeel veel plezier wensen het komend jaar, geniet lekker!
    Liefss + xje Mir

  • 28 Augustus 2009 - 19:49

    Marjolein:

    Hoi Dennis,

    wat een super verhaal en dan ben je nog niet eens weg!! Wat leuk zo´n feest! En veel plezier op de trip!!p

    Je nichtje!!

  • 28 Augustus 2009 - 20:46

    Erwin:

    Haha het was best die dag best moeilijk!
    Hier praat ik over 10 jaar nog over haha!

  • 28 Augustus 2009 - 23:14

    Albert De Graaf:

    Hey Dennis,gaat nu toch echt gebeurenL
    Heel veel plezier down under!groeten van de collega,s uit heino.

  • 31 Augustus 2009 - 10:43

    Jacinta/Skippy:

    Heey Dennis!
    De gekke nederlanders kunnen goed suprize afscheidsfesten geven eh! Echt een mooie verhaal vond ik. Morgern zijn je in mijn thuis land en heb ik maar een verzoek...doe maar een paar van de lekkere Hartog Jan in je koffer voor mij?! hihi
    Fijne reis en tot straks!!!
    xx

  • 01 September 2009 - 11:05

    Maik & Martina:

    Hay Dennis!

    Mooi dat je een leuk feestje hebt gehad! Maar goed dat je zulke goeie vrienden hebt! Vandaag is het dan zover...! We hopen dat je een goeie reis hebt/hebt gehad, en dat je een mooie 10 maanden en 3 weken tegemoet gaat! Geniet er lekker van! Dit is wel wat anders dan Spanje 2008! :)

    We zullen je volgen (vanuut Tuk) !

    Groetjes je vakantie vrienden! :)

  • 02 September 2009 - 16:00

    John:

    Ha Dennis,

    Goeie landing gehad denk?? Zag dat je nodige vertraging had.. Balen! maar ja, sydney in de nacht zal ook wel mooi gezicht zijn! Kalm an in ieder geval!

    Groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 64921

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 23 Mei 2010

Op stap naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: