To Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu To Tamworth - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Dennis Wicherson - WaarBenJij.nu

To Tamworth

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

06 September 2009 | Australië, Tamworth

He mensen!!

Ten eerste allemaal nog bedankt voor de smsjes en reacties!! Erg leuk!
Zal btje vanaf donderdag beginnen..donderdag hadden we regen in Sydney en dat was best bijzonder, het had nl 2 maanden oid niet geregend dus de mensen keken de ogen uit. 's Avonds heb ik me bagage gekregen, werd keurig langs gebracht. Geweldig dus..weer wat mee te slepen ;-)
Vrijdagmorgen met z'n 5' en naar het aquarium geweest, viel nogal tegen. Paar haaitjes gezien en een mini pinguin. De avond ervoor hadden we al afscheid genomen van 2 reisvriendinnetjes haha. Die vonden ergens somewhere in town a roof to sleep. Daarna nog 2 dames uitgezwaaid.
's middags zou ik een of andere 'city-walk' doen, sportief he;) Maaaaar dit ging niet door, want was een beetje tuh relaxt, waardoor ik iets te laat aankwam. Dit kwam mede doordat ik nog wat andere dingen moest regelen, zoals een trein rit naar Jacinta voor aankomende zaterdag en een vlucht van Brisbane naar Mackay voor volgende week. Maar ja, nu zit ik dus in Tamworth en heb ik zelfs nog niet eens de ophera house gezien en/of de harbour bridge. BEST triest dus!! Mja, maybe next year als ik terug vlieg.

Vrijdagavond en zaterdagavond in Sydney wezen stappen. Je kijkt je ogen uit. Wat een mensen. Het schijnt hier ook een trent te zijn dat alle vrouwen strakke korte..korte jurkjes dragen. Iedere dame houdt zich 'jammer' genoeg ook aan deze trend...

Vannacht dus slechts 4 uur geslapen vanwege het stappen en op de trein gestapt vanmorgen om 10 uur richting Tamworth. Echt super, wat geweldig landschap. Gewoon geen woorden voor.

Ik zal er wat foto's opzetten, en mensen...NO WORRIES!!! (is het favoriete stopwoordje hier van de ozzies) :) :) :)


OH ja!! Voordat ik het vergeet..het is hier zonning, net iets boven 20 graden en knalhelder. Sorry dat jullie in dat kikkerlandje de herfst en winter in gaan...gna gna.

See ya!!

PS!! Mijn NL'se nummer zal ik niet (veel) meer gebruiken. Mijn Aussie nummer is 0432 245 730. Mocht je willen smsen/bellen, kan dit het makkelijkste via SKYPE.

  • 06 September 2009 - 09:13

    Laurens & Ria:

    Klinkt top zo te horen! Vermaak je met die ozzies; ken het, ze zijn idd behoorlijk grof in taalgebruik, maar het is allemaal goedbedoeld en ze zijn veelal vriendelijk! Have fun mate!

  • 06 September 2009 - 09:13

    Susanne:

    Beetje de luie backpacker uitgehangen dus, de komende dagen zal dat geloof ik wel anders worden. Nouja het is hoe dan ook bijzonder wat je doet. Enjoy en goed je best doen he.

    Oja for your information; het belooft hier de komende dagen zeer aangenaam nazomer weer te worden, gna gna.

    Groetjes Suus.

  • 06 September 2009 - 09:45

    Sandra:

    Leuk je berichtjes! We kijken allemaal wel een paar keer per dag of er al mail is! Super nieuwsgierig naar al je belevenissen! En we zijn nu al benieuwd naar je cowboy foto's!
    Groetjes Sandra

  • 09 September 2009 - 08:58

    Janetta:

    Leuk hoor om je verslag zo te lezen, ben er vanmorgen even voor gaan zitten. GENIETEN!!!!!

  • 09 September 2009 - 11:21

    Henk Wicherson:

    hallo Dennis
    ,

    Fijn dat je het
    zo naar het zin hebt.
    ach wat je nu niet ziet misschien over een paar jaar wel eens.
    het gaat je goed en blijf op het paard zitten he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 64923

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 23 Mei 2010

Op stap naar Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: